Анастасія В’ячеславівна
Педагогічний стаж : 12 років
Кваліфікація: викладач ІІ категорії
Спеціальність: викладач історії, вчитель правознавства
Освіта: вища, закінчила у 2011 році
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського,
Інститут історії, етнології та права (магістр)
Проблема:
«Інноваційні технології у
викладанні історії як засіб формування ключових та предметних компетентностей учнів»
Педагогічне кредо:
Учитись важко,
Але учить ще важче!
Проте не мусиш зупинятись ти!
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти!
Актуальність і
перспективність досвіду: Актуальність педагогічної проблеми полягає
в тому, що у сучасному, вимогливому та швидкозмінному
соціально-економічному середовищі рівень освіти, значною мірою, залежатиме від
результативності запровадження інноваційних технологій
навчання, що ґрунтуються на нових методологічних засадах, сучасних дидактичних
принципах та психолого-педагогічних теоріях, які розвивають діяльнісний підхід
до навчання і дають суспільству людей, які здатні приймати нестандартні
рішення, вміють об’єктивно та творчо мислити,
виховувати компетенції. Ключовим для нинішньої освіти стає необхідність
становлення компетентної особистості, що передбачає формування в учнів
здатностей учитися, мислити і діяти самостійно, робити власний вибір і нести за
нього відповідальність. Компетентнісно спрямований підхід забезпечує використання
знання як інструменту розв’язання життєвих проблем, що допоможе молодій людині
успішно долати життєві перешкоди та отримувати бажані результати.
Тому існує необхідність в удосконаленні існуючих педагогічних систем та
психологічних підходів до формування компетентних особистостей, розвитку
творчості учнів, знаходження нових засобів підвищення якості та інтенсивності
навчально-виховного процесу.
Мета досвіду: за допомогою впровадження інноваційних методів
сформувати і пробудити національну, історичну свідомість дитини, виховати
людину, яка вміє самостійно мислити, людину, яка зможе зробити свій внесок у
розвиток суспільства і держави та буде озброєна необхідними для цього
знаннями, вміннями. Мета дослідження полягає і в тому, щоб розкрити поняття
інноваційних педагогічних технологій, розкрити основні методологічні вимоги,
яким має відповідати будь-яка інноваційна технологія навчання при формуванні
історичної свідомості учнів.
Теоретична база досвіду: Концепція запровадження інноваційних технологій в
освіти регулюються
основними документами: Національною доктриною
розвитку освіти України, Положенням «Про порядок здійснення
інноваційної діяльності у системі освіти»
(1999), Законом України про освіту,
„Про середню загальну освіту”, Положенням “Про
порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності”
(Наказ МОН України від 17.11.2000р. № 522) . Дослідженням проблеми педагогічної інновації займалися: О.Арламов,
М.Бургін, В.Журавльов, В.Загвязинський, Н.Юсуфбекова, А.Ніколс та
інші, які намагаються співвіднести поняття нового у педагогіці з такими
характеристиками, як корисне, прогресивне, позитивне, сучасне, передове.
Провідна ідея: пробуджувати в учнів прагнення до
самореалізації своєї особистості, розуміння та осмислення свого життя,
самостійного вирішення як щоденних життєвих завдань, так і складних проблем,
щоб стати життєво компетентними, життєстійкими, життєздатними та завжди
працювати на користь людям та своїй країні.
Результативність досвіду: Учням подобаються незвичні,
цікаві уроки молодого викладача, вони прагнуть до взаєморозуміння з ним. У
групах, де працює Анастасія Вячеславівна Рогозовська-Косунець учні мають
високий і достатній рівень знань. Своїми знаннями учні демонструють
розуміння закономірностей розвитку суспільства, уміють характеризувати та
оцінювати історичні явища та факти, знають найважливіші теоретичні положення та
документи української держави, мають свій погляд і ставлення до окремих, принципово
важливих питань історії України. Діяльності народних мас і окремих історичних
подій та осіб сучасної історії. Свої знання учні підтверджують, гідно складають
державну атестацію, беручи участь в олімпіадах, вікторинах, брейн-рингах, в
роботі історичного гуртка, проведенні тематичних вечорів, учнівських
конференціях тощо.
Заслуговує на увагу методична робота - участь у
наукових товариствах, міжнародних історичних та історико-краєзнавчих
конференціях, виступи на методичних комісіях, педагогічних радах. Анастасія
В’ячеславівна регулярно пише і публікує наукові статті у фахових на наукових
виданнях, проводить відкриті уроки, відвідує уроки своїх колег, вивчає і
упроваджує перспективний педагогічний досвід.
Ого педагогічний стаж 12 років 😧
ВідповістиВидалитиДуже цікаво 😀
ВідповістиВидалитиДякую за цікаві та пізнавальні уроки історії. Ваша енергія та вміння цікаво розповісти про минуле завжди заохочують нас до вивчення історії. Дякую за вашу роботу та пильну увагу до нашого навчання.
ВідповістиВидалитиДякую!
Видалити🔥🔥😻
ВидалитиДякую вчительці з історії, ваші уроки завжди залишають глибокий відбиток в наших розумах та серцях. Ви вміло ведете нас стародавніми часами, розкриваючи таємниці минулого. Дякую за те, що робите історію живою та захоплюючою, і за ваше нескінченне терпіння відповідати на наші запитання.
ВідповістиВидалитиДякую за вашу допитливість, це стимулює!
Видалити🔥🔥🔥
ВідповістиВидалитиДякую за такі слова!
ВидалитиДуже цікаво і важливо
ВідповістиВидалитиВи велика молодець!🫶
ВідповістиВидалитиМолодець! Дуже цікавий блог🫶
ВідповістиВидалитиДуже цікавий блог🫶
ВідповістиВидалитиДуже цікавий та корисний блог!
ВідповістиВидалитиДуже класний та корисний блог!
ВідповістиВидалитиВи досвідчений та цікавий виклач💞
ВідповістиВидалитиОдна з найкращих.
ВідповістиВидалити